nuffnang

Selasa, 1 Mei 2012

selamat sejahtera...
hari ini saya ingin maklumkan kepada semua,
saya ingin membuat tawaran untuk 10 orang yang terawal yang membuat 
tempahan incubator..tawaran ini semperna ulang tahun kelahiran saya yang bakal tiba 
tidak lama lagi...
tawaran @ promosi ini akan berakhir pada 27 hb mei 2012..
jika ada diantara pembaca yang berhajat mencari incubator yang boleh memuatkan 
lebih 50 biji telur ayam kampung boleh segera hubungi saya,







disini ada contoh incubator yang saya maksudkan... 
cepat !!! mungkin ini peluang keemasan anda...
menambahkan hasil keluaran reban anda,dan yang paling penting anda 
tak rugikan telur-telur ayam anda dari rosak,di ganggu binatang seperti monyet,musang,ular dan sewaktu dengannya....
jadi apa tunggu lagi saudara-saudara...!!!
jika anda tempah sekarang anda akan jimat RM120 kerana selepas promosi ini
berakhir harga akan kembali dibuka kepada RM300 seunit incubator...
dengan membeli incubator dari saya anda juga akan dapat:- 
  • buku panduan cara penggunaan incubator yang betul untuk hasil yang maksima.
  • 2 unit lampu pijar 5watt
  • kad jaminan 6 bulan untuk alat elektronik
  • pos percuma
HARGA PROMOSI 
RM180.00 SEUNIT
 terima kasih semua...

Tiada ulasan: